Συνολικές προβολές σελίδας

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου


Από το Blogger.


Translate

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο ΚΛΑΔΟΣ ΜΑΣ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ

  Σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης βρίσκετε ο κλάδος. Οι εξελίξεις τρέχουν πριν προλάβει να στεγνώσει το μολύβι, χωρίς να προλαβαίνουμε να αντι...

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ myDATA ΑΠΟ 1η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ- Επανέναρξη της λειτουργίας του πληροφοριακού συστήματος «Κεντρικό Μητρώο Πραγματικών Δικαιούχων» της παρ. 4 του άρθρου 20 του ν. 4557/2018 (Α΄ 139).

 Επανέναρξη της λειτουργίας του πληροφοριακού συστήματος «Κεντρικό Μητρώο Πραγματικών Δικαιούχων» της παρ. 4 του άρθρου 20 του ν. 4557/2018 (Α΄ 139).


Σας ενημερώνουμε ότι σύμφωνα με την αρ. 66780 ΕΞ 2020/30.06.20 (ΦΕΚ 2655 Β) Κοινή Απόφαση του Υφυπουργού Οικονομικών κ. Γιώργου Ζαββού και του Υπουργού Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, κ. Κυριάκου Πιερρακάκη, λήγει η τρίμηνη αναστολή λειτουργίας του πληροφοριακού συστήματος την 1η Οκτωβρίου 2020.

Συνεπώς, οι υπόχρεοι προς καταχώριση οφείλουν να καταχωρίσουν τα απαραίτητα στοιχεία έως την 1η Νοεμβρίου 2020.

Έως την 1η Νοεμβρίου 2020 η συμπλήρωση του Κεντρικού Μητρώου Πραγματικών Δικαιούχων.

ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ myDATA ΑΠΟ 1η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
 

Ξεκίνησε πιλοτικά από  1η/10/2020, η ψηφιακή διαβίβαση στην πλατφόρμα των Ηλεκτρονικών Βιβλίων – myDATA για όλες τις επιχειρήσεις και για παραστατικά που εκδίδουν από αυτή την ημερομηνία και μετά.

Με Κοινή Απόφαση του Υφυπουργού Οικονομικών  και του Διοικητή της ΑΑΔΕ για την ενεργοποίηση της πλατφόρμας myDATA, ελήφθη υπόψη ο βαθμός ετοιμότητας των επιχειρήσεων εξαιτίας της πανδημίας του COVID-19.

Στο πλαίσιο αυτό, προβλέπεται ότι:
Για το 2020 οι επιχειρήσεις μπορούν να διαβιβάσουν τα παραστατικά μόνο του τελευταίου τριμήνου (Οκτώβριος – Δεκέμβριος). Η υποχρέωση διαβίβασης των παραστατικών εσόδων όλου του 2020 θα παραμείνει μόνο για τις επιχειρήσεις που θα λάβουν τα κίνητρα ηλεκτρονικής τιμολόγησης μέσω παρόχου για το έτος αυτό.
- Η ψηφιακή διαβίβαση των παραστατικών στο myDATA καθίσταται υποχρεωτική από την 1η/1/2021.
Αναλυτικότερα, από 1η/10/2020, μέσω της διεύθυνσης mydata.aade.gov.gr:
- Μπορεί να γίνει εγγραφή στην ειδική διεπαφή της ΑΑΔΕ (myDATA RESTAPI) για διαβίβαση παραστατικών μέσω προγραμμάτων διαχείρισης επιχειρήσεων  (εμπορικά /λογιστικά, ERP).
- Είναι διαθέσιμη η ειδική φόρμα για καταχώρηση παραστατικών για επιχειρήσεις με μικρό τζίρο ή μικρό πλήθος παραστατικών. Εντός του Νοεμβρίου, οι επιχειρήσεις αυτές θα έχουν τη δυνατότητα μέσα από την πλατφόρμα myDATA να εκδίδουν τα τιμολόγιά τους και να λαμβάνουν αντίγραφά τους σε ψηφιακή μορφή.

Από τη Δευτέρα 5/10/2020 στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΚΕΦ, τηλ.: 213.1621000) θα λειτουργεί και ειδική υπηρεσία εξυπηρέτησης και υποδοχής ερωτημάτων για την πλατφόρμα Ηλεκτρονικών Βιβλίων – myDATA.

Καλούνται οι  επιχειρήσεις να συμμετάσχουν ενεργά στο τρίμηνο της πιλοτικής λειτουργίας, ώστε να προετοιμαστούν για την παραγωγική περίοδο και να συμβάλουν με γόνιμες παρατηρήσεις στη βελτίωση της πλατφόρμας myDATA.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου