Τρίτη, 24 Μαΐου 2016

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΟΑΕ ΠΕΡΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ LIDL

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Το ίδιο παραπλανητική όσο και η διαφήμιση " Φούρνος LIDL"  είναι  η ανακοίνωση της Ομοσπονδίας μας, αφού τονίζουν τα αυτονόητα γύρω από την παραπλάνηση που γίνεται στην διαφήμιση και το πως αποσύρθηκε. Για την ουσία όμως και εντέχνως αποκρύπτουν την κατάλυση της αρτοποιητικής νομοθεσίας περί τι είναι φούρνος ή αρτοποιείο.
Με μεγάλα γράμματα η επίμαχη διαφήμιση ξεκίναγε με τον τίτλο ¨ΦΟΥΡΝΟΣ  LIDL"  κάτι το οποίο επισημάναμε και εμείς ως τίτλο μάλιστα  στην ανακοίνωσή μας. Για την παραπλάνηση αυτή  ούτε η Ομοσπονδία ούτε κανείς άλλος μπορεί να κάνει τίποτε, αφού το όνομά μας το παραδώσαμε αμαχητί.
Είναι σίγουρο ότι στο μέλλον θα ξαναδούμε τέτοιες διαφημίσεις και το μόνο που θα κάνουμε, θα είναι να προσφεύγουμε εκ των υστέρων ενώ στο καταναλωτικό κοινό θα αποτυπωθεί η εξίσωση μας με τα Super Market και αλυσίδες περί της έννοιας  φρέσκου ψωμιού.

Οπότε το δελτίο τύπου της ομοσπονδίας την μόνη θέση που μπορούμε να το τοποθετήσουμε είναι αυτή στον κάλαθο των αχρήστων,  αφού θα έχουμε καταντήσει να μαζεύουμε κάθε φορά τα αποκαΐδια της πολιτικής που ακολούθησε η ηγεσία της. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου